Logo onseilandschouwen.nl


De heer Brouwer neemt de waardecheque in ontvangst van Jelle den Boer.
De heer Brouwer neemt de waardecheque in ontvangst van Jelle den Boer.

Rob Brouwer uit Burg-Haamstede wint factuurbedrag terug

Rob Brouwer uit Burgh-Haamstede heeft meegedaan aan de doorlopende actie van James Auto Service, waarbij u als klant uw laatste factuur van een werkplaatsbezoek kunt terugwinnen en is als landelijke winnaar eruit geloot! Dhr. Brouwer heeft gewonnen nadat hij een leuke recensie over Goedbloed Auto's, aangesloten bij James Auto Service, heeft geschreven op de website.

burgh-haamstede - James Auto Service loot iedere maand twee klanten eruit die bij hun netwerk van ruim 60 aangesloten garages in Nederland de auto laten onderhouden. De winnaars krijgen het laatste factuurbedrag terug (particulier) of ontvangen een dinerbon (lease rijder).

''Goedbloed auto's is net vier maanden aangesloten bij ons netwerk en daarom is het misschien wel nog leuker dat een klant van hun uitgeloot is en deze prijs in ontvangst kan nemen.", aldus Denis van Altena, directeur van James Auto Service Nederland. ''James Auto Service is een universeel werkplaatsconcept waar garages in Nederland zich bij kunnen aansluiten voor ondersteuning op het gebied van kennis, onderdelen, trainingen en lease afspraken voor onderhoud aan alle automerken voor particulieren, bedrijven en leasemaatschappijen. De bedrijfsspreuk 'Sterk In Elk Merk' die Goedbloed Auto's voert past naadloos in ons concept.''

Ook Jelle den Boer, directeur van Goedbloed Auto's is erg blij voor dhr. Brouwer; ''Rob is al jaren klant bij ons en is erg trouw aan onze garage met onderhoud en reparatie of het aanschaffen van een nieuwe auto. Ook komt hij met regelmaat een kopje koffie drinken en vraagt dan altijd hoe het met ons gaat, een zeer betrokken en gewaardeerde klant! Hij schreef een leuke recensie over ons en werd er door James Auto Service uitgeloot als winnaar. Hij krijgt een bedrag van 307 euro teruggestort op zijn rekening, wat natuurlijk een leuke verassing was''.

Wilt u ook kans maken om de werkplaatsfactuur van uw laatste bezoek aan onze garage terug te winnen? Kom langs in onze werkplaats! U kunt bij iedere werkplaatsfactuur meedoen met deze doorlopende actie.

Rachel van Westen
Reageer als eerste
Meer berichten